Retur- och Reklamationspolicy









Returer
Vi accepterar inte returer.
Detta beslut har vi tagit då vi tidigare mottagit varor som inte sålts av oss, inklusive produkter som visat sig vara använda, kopior eller i osäljbart skick. För att säkerställa kvalitet och äkthet på vårt sortiment kan vi därför endast hantera produkter som sålts direkt från vår webbshop.

Vi ber dig att noggrant kontrollera produktinformation och andra detaljer innan du genomför ditt köp. Har du frågor om en produkt innan köp är du varmt välkommen att kontakta oss – vi hjälper dig gärna!

Reklamationer
Om du mottagit en vara som är skadad, felaktig eller defekt, vänligen kontakta oss inom skälig tid från att du upptäckt felet – helst inom 14 dagar.

För att vi ska kunna hantera din reklamation på bästa sätt, skicka med följande:
- Ordernummer
- Beskrivning av felet
- Tydliga bilder som visar problemet

Skicka din reklamation till: info@soberbia.se

Vi följer alltid gällande konsumenträtt och Konsumentköplagen vid bedömning av reklamationer.